Умови гарантії і повернення

Будь-який товар, куплений в Шплінт - це сертифікований виріб з гарантією якості. Тому після придбання покупці отримують розширену гарантію. Це особливий вид послуги яка документально фіксується, і має гарантійні зобов'язання як від виробника, так і від представників магазину Шплінт. У разі поломки, в певний термін, покупець може розраховувати на ремонт і обслуговування в сертифікованих станціях обслуговування.

На який термін надається гарантія

Залежно від товару, і виробника, гарантійний термін експлуатації може становити від 1 до 36 місяців.

Мототрактори мають в середньому гарантію від 12 до 24 місяців, гарантія на мінітрактори від 12 до 36 місяців. Навісне обладнання має гарантійний термін від 1 місяця і більше.

Гарантійний термін вказаний в спеціальному талоні-додатку до сервісної книжки або інструкції по експлуатації. Він завірений мокрою печаткою продавця. Покупцям рекомендується перевіряти наявність інструкції і гарантійного талона при кожній покупці. Саме ці документи дають право на безкоштовний ремонт або заміну придбаного товару.

Як відбувається ремонт, заміна або повернення товару по гарантії

Виявивши недоліки або неполадки в придбаному товарі, рекомендуємо покупцям відразу звернутися до представників інтернет-магазину, і в телефонному режимі повідомити про це консультантам. Під час дзвінка бажано відразу вказати марку і модель товару. Серійний номер, номер шасі і дату покупки. Звернення негайно фіксується в національній мережі. З тим, щоб в максимально короткі терміни сформувати заявку в найближчий сертифікований сервіс. Там буде проведена діагностика, ремонт і заміна запчастин, для усунення неполадок.

Крім того, відповідно до Закону України про захист прав споживача, на протязі 14 днів після покупки можливе безкоштовне повернення або обмін товару. Але це стосується тільки товару який не був в експлуатації, обкатці або тест-драйві, не порушена упаковка, присутні всі пломби. А в разі, якщо під час гарантійного терміну, в сертифікованому сервісі буде вказано, що товар ремонту не підлягає, то покупець може розраховувати на оперативну заміну продукції. Після складання відповідного акту в інтернет-магазині Шплінт заміну проводять протягом п'яти робочих днів.

У яких випадках гарантія не працює

До негарантійних випадків відносяться: природний знос під час експлуатації, діагностика, заміна технічних рідин і фільтрів.

Найчастіше до природного зносу схильні: шини, свічки, гальмівні колодки, сальники, пильовики, троса і інші деталі.

У разі виявлення самостійного ремонту до звернення в сертифікований сервісний центр, гарантійні зобов'язання припиняються.

Порушення правил експлуатації, недбале ставлення до товару, так само припиняють гарантійні зобов'язання.

Не гарантійними вважаються і випадки пошкодження від стихійних лих і природних явищ: повеней, землетрусів, ударів блискавки.

Покупець не може розраховувати на гарантійні зобов'язання, в разі, коли із-за техніки були нанесені умисні або випадкові збитки третім особам, що призвели до порушення цілісності товару.

В інтернет-магазині Шплінт дорожать своєю репутацією з покупцями, і рекомендують купувати техніку в гарантією, не забувати страхувати своє майно від нещасних випадків і користуватися виключно авторизованими сервісними центрами.

Close
Close